Als communicatieadviseur zorg jij ervoor dat Combo Group nog beter op de kaart komt te staan. Je draagt bij aan de interne en externe communicatie en pakt hierbij alle lopende zaken op.
Je bent de eerste collega die wij binnen de Combo Group zullen aannemen voor deze functie. Er is dus ook een hoop te pionieren en ontdekken voor je. Maar ook een hoop vrijheid en verantwoordelijkheid. Je hebt overal invloed op en kan zowel de externe partners begeleiden als zelfstandig zaken ontwikkelen en beheren binnen het communicatiekader.
Als communicatieadviseur zorg jij ervoor dat Combo Group nog beter op de kaart komt te staan. Je draagt bij aan de interne en externe communicatie en pakt hierbij alle lopende zaken op. Van het bijhouden van de website tot aan het bestellen van drukwerk. Je hebt een goed gevoel voor taal en bent in staat om content om te zetten tot sprekende teksten. Je ondersteunt bij projecten op het gebied van communicatie en marketing en je kent de kracht van social media. Je zorgt pro-actief dat je op de hoogte bent van wat er speelt binnen Combo Group, zodat je daarop kunt inspelen.
Je zet al jouw creativiteit in om effectieve on- en offline communicatiematerialen te ontwikkelen binnen de kaders van onze merkidentiteit. Verder ben je een kei in het stellen en bewaken van prioriteiten en deadlines. Met jouw relativeringsvermogen houd je de zaken onder controle en breng je de nodige dosis humor mee. Kortom; het is een veelzijdige en zelfstandige baan binnen een dynamische werkomgeving.
De vacature is voor 2 tot 3 dagen per week, afhankelijk van jouw wensen en mogelijkheden. De indeling hiervan is ook op maat af te stemmen op jouw agenda.
Enorm veel vrijheid en zelfregie. Jij wordt immers onze interne specialist. Jij adviseert en bepaald, stuurt en regelt alles binnen het communicatiekader van de Combo Group. Dit maakt je werk écht dynamisch. We vinden het belangrijk dat iedereen binnen Combo Group zich blijft ontwikkelen en daar helpen we elkaar bij. We zijn een platte ‘hands-on’ organisatie waarbij je de ruimte krijgt om eigen ideeën uit te werken. Je ontvangt er daarnaast een goed salaris, veel vakantiedagen, een gezellige werkplek en veel ruimte voor (ook persoonlijke) ontwikkeling voor terug.
Je komt te werken op ons hoofdkantoor in Born. Goede koffie (of thee), gedreven collega’s en een inspirerende werkplek staan voor je klaar.
De functie kan het beste worden ingevuld door iemand met een opleiding in communicatie / marketing (HBO). Een opgebouwd CV met ervaring vinden we een hele grote pre. We vinden het vooral belangrijk dat je passie voor het vak en oog voor detail hebt. Je moet je zaken goed kunnen onderbouwen en een gezond verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Enige kennis van de logistieke sector is een groot pluspunt.
Geen negen-tot-vijfmentaliteit, maar flexibiliteit en oplossingsgericht kunnen werken.
Herken je jezelf in het profiel, dan nodigen we je graag uit voor een persoonlijke kennismaking. Stuur je sollicitatie en motivatie naar; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Geen paniek. Bel ons met je vragen / bedenkingen, zodat we je daar meteen bij kunnen helpen. Doen we graag. Je kan het beste bellen met Chiara of Roy, beide zijn bereikaar via telefoonnummer 06 8295 0678.
Herken jij jezelf hierin (al is het op grote lijnen), dan is dit mogelijk dé uitdaging voor jou. We horen het graag van je.
Leonard Langweg 10
6121 PA Born
The Netherlands
T: 0031 (0) 46 481 82 51
Op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Neem eens contact met ons op voor de mogelijkheden!